Sunday 22 January 2012

Da lama! 17Jan12

Assalamualaikum.
Best jgak menaip sambil dengar radio HOT fm. Leya tengah bercel0teh, memang kepoh+gedik. Haha!

Okay, sekarang aku just nak cerita tentang 'da lama'. Da lama apa ek? Urm, da lama giler aku tak teng0k ayahku tunggang m0tor. Biasanya bawak teksi jer. Haa, ke mane plak teksi ayah tu. Urm, da 2 hari teksi ayah masuk worksh0p sebab 5 hari lepas teksi tu kena langgar dengan am0i mane ntah. Habis pintu tempat pemandu tak boleh tutup rapat. Ayah kata 'nasib baik aritu tak hujan, kalau tak, banjir kereta tu.' Mane taknya, maklum parking kt rumah ni bukan memang khas tempat parking tapi cuma park kereta di halaman depan rumah. *memang rumah biasa macam aku parking cenggini lar k0t ek. Dan tidak berbumbung plak tu yang macam orang-orang kaya, diorang siap ada garaj kereta. Setiap satu taw. Heh! :p

Pagi-pagi lagi ayah da bawa m0tor tengok teksi dia kt worksh0p mana aku pun tak tahu. Risau sangat ayah. Tapi seri0usly, tak senang duduk ayah kt rumah ni. Da biasa bekerja agaknya, tak tahu lar apa aktiviti ayah kalau da st0p bawa teksi nanti. Tertanya-tanya dalam kepala otak aku ni tapi tak terluah. Hehe! Wait and see! orang putih cakap. Ngee!

Nanti aku try snap gambar ayah tengah bawa m0tor ae. Excited ni. Hehe! :D Mudah-mudahan dapat lar.

Haish! Tak dapat lar snap gambar ayah bawa motor sebab ayah amik teksi pun naik bas. Huhu! Kecewa! :(
Tapi tak pe. Apa-apa pun, semoga Allah permudahkan segala urusan ayah ku dan DIA murahkan rezeki ayah. Amin. Sayang + Rindu ayah lillahi Ta'ala. :)

No comments: