Sunday 22 January 2012

16 Januari 2012!

Assalamualaikum.
Hari ni birthday kawan lama aku iaitu Yan. Kitorang kenal sejak sekolah rendah lagi, kalau tak silap aku kenal masa darjah 4. Sebab time tu kit0rang pindah sekolah baru dekat-dekat dengan rumah kit0rang. Sesiapa yang tinggal kat kawasan taman perumahan kit0rang, memang akan berpindah ke sekolah baru tu lar.

So sekarang rasanya da hampir 10 tahun jgak kit0rang kenal. Lama jgak tu beb. Nak kata tak lama, tak b0leh lar. Huhu! Dalam masa 10 tahun, macam-macam perkara boleh berlaku. Da boleh kenal ragam, perangai, sikap kawan aku tu. Nak kata kit0rang tak pernah bergaduh, memang tak pernah lar. Tapi kalau nak kata terasahati terasahati tu rasanya memang ada lar. Tapi simpan, tak luahkan. *da kata pun hati.ngee! Tapi aku pun tak ingat tentang apa. Yang penting, setiap kali raya da minta maap. Haha! *ni lar dia, manusia. raya maap-maap tapi buat lagi kesalahan. Ngee!

 Nanti aku tunjukkan gambar dia. Ada orang kata kami kembar. Haha! Tang mane tu ye yang like kembar? Sampai cikgu pun tersalah orang. Huhu! Rindu kt cikgu Shahidah, cikgu Sains. Muka garang tapi ofc0z hati baik! :)

Sebenarnya kit0rang dari darjah 1 sama sekolah tapi start darjah 4 baru kenal dan rapat. Dan sekolah menengah plak, aku just belajar di SMK tapi dia budak pandai so belajar kt SMKA. Tapi start f4, dia pindah ke sekolah aku. Terkejut jgak tiba-tiba dia terpacak depan mata aku kt sekolah tu. Rindu aku lar tu, tu pindah satu sekolah dengan aku. Ngee! Memang happy lar dapat satu sekolah dengan dia lagi tapi lain kelas. Dia kelas sains extreme, aku cuma kelas ICT. Tapi takpe, dapat jumpa jgak. Gurau-gurau macam dulu tapi tu lar. Aku ni pemalu sikit. *ceyh! Even kawan lama, tapi bila da bertahun-tahun tak jumpa, rasa kekok plak nak berbual, lebih-lebih lagi bergurau. Orang kata segan, canggung plak kita. Ngee! Lama-lama da okay semula. Da tak reti segan malu daa. Haha! :D

Dan malamnya baru aku wish birthday dia. Nasib baik dia still guna numb yang sama. *aku jer yang ngengade asik tukar numb.hehe! Apa-apa pun aku tumpang gembira untuk dia sebab dia hampir berjaya dalam hidup. Masuk matriks dan n0w ijazah di u mane ek? Aku pun tak sure. All the best friends. Rindu giler kat kau, Yan. :)
Aku plak masih menunggu result STPM dan panggilan U for c0ntinue degree. InsyaAllah. Doakan aku ye :)

fiza, aimi, aku, yan n anan (depan) Rindu mereka. :)


No comments: