Thursday 23 May 2013

Auch! Wujud lagi blog ni ye...huhuu

Assalamualaikum..

Wah, da lama sungguh tidak ku menjengah menerjah blog aku ni ye. Macam hampir setahun jer kot. Perghhhh!! Memang berSAWANG berHABUK lar blog aku ni. Da lama tak update acamni lar jadinya.huhuu.

Okay. Korang semua!! Apa khabar ye? Alhamdulillah, aku kat sini sihat-sihat jer. Nak tahu tak aku sekarang buat apa?? Haaa, aku sekarang jadi suri rumahtangga berjaya..kui3. Tak lar. Gurau jer. Aku sekarang study lagi kat Semenanjung Malaysia. Kat mana ek? hahaa. Mana-mana jer lar, asalkan niat untuk belajaQ. Betul daq? hehehe. Aku pun tak tahu ar nak story tentang apa. Sebab banyak benda yang aku nak share dengan korang tapi tu lah dia... Aku pun tak taaauuu nak starting acane.... It's okay lar guys. Ada time nanti aku see korang lagi ye. :)

Ma'asalaamah wa ilalliqa' :)

No comments: